wtorek, 7 marca 2017

Finał nr.1-2017

Ta....dam...... FINAŁ
Kwiat Jabłoni troszeczkę mocy nabierał, 
ale doczekał się Pięknej Oprawy i przede wszystkim fachowej :).
Pierwszy raz wybrałam szkło z Antyrefleksem,
 jestem bardzo mile zaskoczona bo haft wygląda jak i cały obraz bardzo realistycznie. Nie odbija światła co jest fantastyczne, w przeciwieństwie do obrazów ze zwykłym szkłem.
 A oto i on.


 Będzie wisiał na honorowym miejscu, 
niestety ale też troszeczkę poczeka do odświeżenia mieszkania,
tzn. malowania.

Wymiary w oprawie to 59/49 cm.



Jak powstał pisałam w poprzednim poście.
Następny wpis o Tęczowej Róży też z finałem.

7 komentarzy:

  1. Jest prześliczny, wygląda jak akwarela :) oprawa idealna - cudo!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję za miły komentarz. Jestem dumna z niego Bardzo, a dlatego iż jest to mój pierwszy tak duży obraz. Ale pomalutku powstaną następne. Również Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Zapiera dech. Wygląda cudownie, rama i pass dobrane idealnie.
    Gratuluje, piękna praca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam kto mnie odwiedził, a tu mistrzyni od Hobbita!!!! Bardzo Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz.

      Usuń
  3. Gratulacje! Wspaniały obraz! taki elegancki i chyba się nie znudzi! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń